Yleistä

Verkkokaupan tuotteita myy Vintage Shave (Y-tunnus 2821840-7), Kulkijantaival 1 D, 04300 Tuusula, +358 40 220 5277, info@vintageshave.fi. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Toimitamme tilaukset asiakkaan valitsemaan noutopisteeseen tai osoitteeseen Manner-Suomessa. Ahvenanmaalle emme voi toimittaa. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.vintageshave.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Vintage Shave pidättää oikeuden muuttaa ehtojaan ilmoituksetta. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitus-, maksu– ja sopimusehtoihin.

 

Hinnat

Vintage Shave verkkokaupassa ovat näkyvissä tuotteiden normaalit hinnat.

Vintage Shave pidättää oikeuden korjata hintoja, jos ne näkyvät virheellisesti teknisistä syistä tai ovat selkeästi normaalitasoa alhaisemmat. Jos hintakorjaus koskee jo tehtyä tilausta, muutos vahvistetaan asiakkaalle ennen tilauksen käsittelyä. Verkkokaupasta tilattavien tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.

 

Maksutavat

Bambora PayForm: Palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Jousto: Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti.

Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia.

Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä teemme reaaliaikaisen ja automatisoidun luottopäätöksen. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy.

Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com. Jousto –verkkokaupan mukavin maksutapa!

Paypal: PayPal on suosittu maailmanlaajuinen maksunvälityspalvelu, jonka avulla voit maksaa helposti ja turvallisesti ympäri maailmaa sekä omalta PayPal-tilitä että tiliin yhdistämältään luottokortilta. Palvelun käyttäminen ei edellytä tunnuksia, vaan voit maksaa turvallisesti myös suoraan Debit/Credit kortilta.

 

Toimitusajat ja toimitustavat

Tilaukset pyrimme käsittelemään ja lähettämään 1-3 arkipäivän sisällä tilauksesta. Toimitusaika tilaukselle tilauksesta on yleensä kokonaisuudessaan 3-5 arkipäivää. Seurattavissa lähetyksissä voi kestää 24h ennen kuin paketti on seurattavana Postin seurantasivulla.

Kirje (vain partaterät)
Kirjelähetykset ovat tarkoitettu ainoastaan partaterille. Kirjelähetykset toimittaa Posti ja kirjeet jaetaan vastaanottajalle pääsääntöisesti 4 päivässä. Tavallinen kirje ei sisällä lähetystunnusta, joten sen kulkua ei pysty seuraamaan lähetysten seurannasta.

Postin noutopiste
Voit valita Postin noutopisterekisteristä haluamasi noutopaikan, kuten Postin toimipisteet, pakettiautomaatit, smartpostit ja noutopisteet. Postin toimipisteet ja pakettiautomaatit säilyttävät paketteja yhden viikon saapumisilmoituksen saamisesta lähtien.

Postipakettien toimitusaika on pääsääntöisesti 1–2 työpäivää, normaalisti klo 16 jälkeen. Pääkaupunkiseudulla, Turussa ja Tampereella paketit toimitetaan asiakkaan noudettavaksi myös lauantaisin.

Postin kotipaketti
Postin Kotipaketilla toimitetaan tilaus suoraan vastaanottajan kotiovelle. Paketin jakelusta sovitaan erikseen vastaanottajan kanssa. Suurimmissa kaupungeissa Kotipaketti voidaan jakaa iltajakeluna.

Jakoajat: Suurimmissa kaupungeissa klo 21.00 saakka, muissa joko klo 14 tai klo 17 mennessä.

 

Palautus- ja peruutusoikeus

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia, käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautustilanteessa ole ensin yhteydessä asiakaspalveluumme.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • pankkitilinumerosi
  • sekä kopio Vintage Shaven tilausvahvistuksesta tai kuitista

Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Kun palautus on vastaanotettu, tilattujen tuotteiden hinta palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Vintage Shavella on oikeus kuitenkin pidättyä maksun palautuksesta, kunnes on saanut tuotteen takaisin tai kun Asiakas on osoittanut lähettäneensä palautetun tuotteen takaisin.

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilauksensa missä tahansa vaiheessa sopimusehtojen mukaisesti. Mikäli tilaus perutaan siinä vaiheessa kun tuote on jo matkalla asiakkaalle eikä toimitusta voida enää perua, peruutuksesta aiheutuneet mahdolliset kustannukset veloitetaan asiakkaalta.

Mikäli tilattuja tuotteita ei noudeta Postin toimipisteestä Postin säilytysaikojen puitteissa, palautuu tilatut tuotteet lähettäjälle. Tässä tapauksessa voimme palauttaa tuotteiden hinnan sinulle takaisin tai halutessasi lähettää uudelleen uusien postimaksujen hinnalla.

 

Reklamaatiot

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa välittömästi virheestä Vintage Shaven asiakastukeen. Ota yhteyttä valikon yhteydenottolomakkeen kautta.

Asiakas on velvollinen esittämään ostotodistuksen tai kuitin todistuksena ostopaikasta ja –ajankohdasta palautuksen yhteydessä tai reklamoidessaan tavaran virheestä.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.